Effektivisering hos Servico

Juni 2018

Hos Servico har vi brugt foråret på at implementere et nyt IT-system, der gør mange af vores arbejdsgange nemmere og mere smidige. Det nye system giver mulighed for, at vi kan bruge mere tid hos den enkelte kunde, når vi er ude og gøre rent og på den måde sikrer vi en høj kundetilfredshed.

Vi har implementeret det nye system, da det går godt i tråd med vores ønske om at effektivisere og udvikle alle vores forretningsgange, så vi på den måde får mere tid til det, der virkelig betyder noget – nemlig rengøring. For os er rengøring nemlig mere end bare en service, og derfor sætter vores kvalitetschef, Ihor Pylypchuk, alle vores medarbejdere grundigt ind i hver enkel rengøringsopgave. Ihor siger det meget godt: “Det er vigtigt for mig, at alle vores medarbejdere bliver sat grundigt ind i rengøringsopgaverne – små såvel som store, da det er med til at kvalitetssikre vores arbejde og give kunden den største tilfredshed. Samtidig er det nemmere for vores medarbejdere, at gøre et godt stykke arbejde, når de ved præcis, hvad der skal gøres”. 

Vi fortsætter med at effektivisere, så vi i fremtiden kan blive endnu mere skarpe og derved fastholde vores høje kundetilfredshed, som vi gør alt hvad vi kan for at blive kendte for i Servico.